151 % ... tolik energie můžete věnovat svému podnikání,
když se zabýváte jen věcmi, na které jste odborník.

Inzerce vedoucí

Pozice "Vedoucí účetního týmu"

 

Co říká SLUTO s.r.o. o pozici

Rovnováha mezi povinností a přáním
Logo naší společnosti, sestavené ze dvou znaků "rovná se", vyjadřuje naši snahu o dosažení rovnováhy mezi povinnostmi podnikatele v rámci platné legislativy a jeho přáním, resp. představami, o řízení podnikatelských aktivit.

Naše hlavní myšlenka „...nejen účetnictví“ vychází ze základního obsahu námi poskytovaných služeb v oblasti vedení účetnictví, zpracování mezd a daňového poradenství. Současně však posouvá filosofii naší firmy rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Navázala na sdružení fyzických osob, které působilo v uvedených oblastech služeb již od roku 1992. Až sem sahá počátek praxe vedoucích pracovníků.

Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky a poskytuje tedy plnohodnotné služby daňového poradce prostřednictvím všech svých pracovníků.

Rádi pracujete s čísly i komunikujete s lidmi, baví Vás hledat řešení a dotahovat věci do konce, potřebujete, aby Vaše práce měla smysl, zajímáte se o daňovou a účetní legislativu,…? Přidejte se k nám
 

Co Vás čeká:

zajímavá a různorodá činnost

  • vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • odborná i metodická podpora týmu svěřených zaměstnanců
  • komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu
  • závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • zpracovávání a dohled nad dodržováním formální stránky firemních výstupů, tzv. "jednotný formální manuál", prosazování firemní komunikační kultury
  • reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích

díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
 

Co budete potřebovat:

  • min. VŠ vzdělání zaměřené na ekonomii (Bc., Ing., Mgr.)
  • prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů - min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
  • znalost aktuální legislativy týkající se účetní a daňové oblasti
  • praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
  • výbornou znalost obsluhy s účetním programem Pohoda
  • praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
  • znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
  • samostatnost a potěšení z toho, že organizujete pracovní činnosti
  • organizační schopnosti a dovednost ve vedení týmu
  • chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti
  • v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • pečlivý a odpovědný přístup

 

Co prací v naší společnosti získáte:

  • pružnou pracovní dobu
  • podporu dalších kolegů jak v odborné tak i v metodické oblasti
  • po odborném zaškolení a seznámení se s firemní kulturou a pracovními postupy získáte tým 4 – 5 účetních
  • pracovat budete v místnosti s dalšími 3 – 4 kolegy
  • motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixního platu
  • zajímavé benefity odpovídající modernímu pojetí řízení pracovníků
  • podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – jazyky, účetnictví, daně,…
  • budete mít dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme

Pozice "Vedoucí účetního týmu"

 

Co říká SLUTO s.r.o. o pozici

Rovnováha mezi povinností a přáním
Logo naší společnosti, sestavené ze dvou znaků "rovná se", vyjadřuje naši snahu o dosažení rovnováhy mezi povinnostmi podnikatele v rámci platné legislativy a jeho přáním, resp. představami, o řízení podnikatelských aktivit.

Naše hlavní myšlenka „...nejen účetnictví“ vychází ze základního obsahu námi poskytovaných služeb v oblasti vedení účetnictví, zpracování mezd a daňového poradenství. Současně však posouvá filosofii naší firmy rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Navázala na sdružení fyzických osob, které působilo v uvedených oblastech služeb již od roku 1992. Až sem sahá počátek praxe vedoucích pracovníků.

Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky a poskytuje tedy plnohodnotné služby daňového poradce prostřednictvím všech svých pracovníků.

Rádi pracujete s čísly i komunikujete s lidmi, baví Vás hledat řešení a dotahovat věci do konce, potřebujete, aby Vaše práce měla smysl, zajímáte se o daňovou a účetní legislativu,…? Přidejte se k nám
 

Co Vás čeká:

zajímavá a různorodá činnost

  • vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • odborná i metodická podpora týmu svěřených zaměstnanců
  • komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu
  • závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • zpracovávání a dohled nad dodržováním formální stránky firemních výstupů, tzv. "jednotný formální manuál", prosazování firemní komunikační kultury
  • reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích

díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
 

Co budete potřebovat:

  • min. VŠ vzdělání zaměřené na ekonomii (Bc., Ing., Mgr.)
  • prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů - min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
  • znalost aktuální legislativy týkající se účetní a daňové oblasti
  • praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
  • výbornou znalost obsluhy s účetním programem Pohoda
  • praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
  • znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
  • samostatnost a potěšení z toho, že organizujete pracovní činnosti
  • organizační schopnosti a dovednost ve vedení týmu
  • chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti
  • v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • pečlivý a odpovědný přístup

 

Co prací v naší společnosti získáte:

  • pružnou pracovní dobu
  • podporu dalších kolegů jak v odborné tak i v metodické oblasti
  • po odborném zaškolení a seznámení se s firemní kulturou a pracovními postupy získáte tým 4 – 5 účetních
  • pracovat budete v místnosti s dalšími 3 – 4 kolegy
  • motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixního platu
  • zajímavé benefity odpovídající modernímu pojetí řízení pracovníků
  • podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – jazyky, účetnictví, daně,…
  • budete mít dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme

Naše ceny

Zajišťujeme:

Vedení účetní agendy
Účetní poradenství
Roční uzávěrky
Firemní sídlo
Zpracování přiznání k dani z příjmů
Zpracování přiznání k DPH
Daňové poradenství
Vedení personalistiky
Kompletní zpracování mezd
Digitalizace dokumentů
Vedení skladové evidence