151 % ... tolik energie můžete věnovat svému podnikání,
když se zabýváte jen věcmi, na které jste odborník.

Inzerce mzdová účetní

Pozice "Mzdová/ý účetní"

 

Co říká SLUTO s.r.o. o pozici

Rovnováha mezi povinností a přáním
Logo naší společnosti, sestavené ze dvou znaků "rovná se", vyjadřuje naši snahu o dosažení rovnováhy mezi povinnostmi podnikatele v rámci platné legislativy a jeho přáním, resp. představami, o řízení podnikatelských aktivit.

Naše hlavní myšlenka „...nejen účetnictví“ vychází ze základního obsahu námi poskytovaných služeb v oblasti vedení účetnictví, zpracování mezd a daňového poradenství. Současně však posouvá filosofii naší firmy rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Navázala na sdružení fyzických osob, které působilo v uvedených oblastech služeb již od roku 1992. Až sem sahá počátek praxe vedoucích pracovníků.

Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky a poskytuje tedy plnohodnotné služby daňového poradce prostřednictvím všech svých pracovníků.

Rádi pracujete s čísly i komunikujete s lidmi, baví Vás hledat řešení a dotahovat věci do konce, potřebujete, aby Vaše práce měla smysl, zajímáte se o daňovou a účetní legislativu,…? Přidejte se k nám
 

Co Vás čeká:

zajímavá a různorodá činnost

  • kompletní zpracování mezd našim klientům v ekonomickém programu
  • komunikace s přidělenými klienty - telefonická, písemná i osobní
  • příprava personálních dokumentů
  • sestavováni přihlášek, odhlášek zaměstnanců; přehledů, statistických výkazů apod. týkajících se mzdové oblasti
  • základní komunikace s úřady ve věcech týkajících se mzdové problematiky přidělených klientů

díky Vaší odborné práci se budou moci klienti věnovat naplno svému podnikání
 

Co budete potřebovat:

  • znalosti odpovídající min. SŠ vzdělání s maturitou
  • orientaci v zákoníku práce a aktuální legislativě týkající se mzdové oblasti
  • zkušenosti ve zpracování mezd podnikatelským subjektům minimálně 2 roky
  • znalost MS Office - v práci využijte jak Word, tak i Excel
  • radost z komunikace s lidmi a z hledání odpovědí na jejich zvídavé dotazy
  • chuť učit se novým věcem a potěšení ze získávání praktických zkušeností vedoucí k samostatné odborné práci
  • v případě, že Vám komunikace v AJ není cizí, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • praktická zkušenost s účetním programem Pohoda se Vám v začátcích bude hodit
  • pečlivý a odpovědný přístup

Co prací v naší společnosti získáte:

  • pružnou pracovní dobu
  • vedení, odbornou radu a podporu vedoucího týmu, do kterého budete patřit
  • oporu v metodických postupech jak při zpracování mezd a personalistice, tak i v komunikaci s klienty
  • po zapracování motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
  • zajímavé benefity
  • podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – cizí jazyky, mzdová legislativa, soft skills,…
  • dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme