151 % ... tolik energie můžete věnovat svému podnikání,
když se zabýváte jen věcmi, na které jste odborník.

Inzerce specialista pro online marketing a komunikaci

Pozice "Specialista pro online marketing a komunikaci"

 

Co říká SLUTO s.r.o. o pozici

Rovnováha mezi povinností a přáním
Logo naší společnosti, sestavené ze dvou znaků "rovná se", vyjadřuje naši snahu o dosažení rovnováhy mezi povinnostmi podnikatele v rámci platné legislativy a jeho přáním, resp. představami, o řízení podnikatelských aktivit.

Naše hlavní myšlenka „...nejen účetnictví“ vychází ze základního obsahu námi poskytovaných služeb v oblasti vedení účetnictví, zpracování mezd a daňového poradenství. Současně však posouvá filosofii naší firmy rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Navázala na sdružení fyzických osob, které působilo v uvedených oblastech služeb již od roku 1992. Až sem sahá počátek praxe vedoucích pracovníků.

Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky a poskytuje tedy plnohodnotné služby daňového poradce prostřednictvím všech svých pracovníků.

Do naší účetní, daňové a poradenské kanceláře hledáme kolegu, který se nám bude starat o online marketingovou komunikaci a PR oblast, a to vnitřní i vnější.

Hledáme někoho, kdo:

  • Se pohybuje a zná po praktické stránce prostředí online marketingu
  • Je jako doma na sociálních sítích, především Facebooku a LinkedInu
  • Umí psát články tak, že dané téma popíše svými slovy
  • Ví, co je potřeba k tomu, aby měl článek požadovaný efekt, je kreativní
  • Zná a umí používat a reportovat Google Analytics
  • Má alespoň základní znalost SEO
  • Má zkušenosti s vedením a vyhodnocováním kampaní na sociálních sítích
  • Ovládá bezchybně český jazyk
  • Je pečlivý a samostatný
  • Týmový duch a loajalita k firmě pro něj nejsou jenom pojmy

Náplní práce bude zejména:

  • Koordinace externích dodavatelů
  • Prezentace firmy na sociálních sítích, zejména LinkedIn a Facebook – návrhy příspěvků, formy
  • Návrhy a následné vedení a optimalizace nejen online kampaní (načasování, obsah, zacílení, témata článků, vlastní obsah článků)
  • Sledování úspěšnosti PR kampaní, vyhodnocování a reporting vedení firmy
  • Analýzy a reporting spravovaných sociálních sítí
  • Revize a monitoring článků na webu a sociálních sítí
  • Spolupráce na tvorbě obsahu webových stránek firmy
  • Návrhy článků a prezentací směrem ke stávajícím i potenciálním zákazníkům
  • Návrhy prezentací směrem ke stávajícím i potenciálním zaměstnancům
  • Sledování trendů na online trhu a pravidelné vzdělávání se
  • Sledování prezentací konkurence (weby, sociální sítě)
  • A spousta dalších souvisejících úkonů a činností, jejichž potřeba realizace se objeví v průběhu spolupráce, ale teď nás nenapadají

Co prací v naší společnosti získáte:

  • pružnou pracovní dobu
  • pracovat budete v místnosti s dalšími 3 – 4 kolegy
  • motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy), stejně jako jistotu fixního platu
  • zajímavé benefity
  • podporu vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – jazyky, účetnictví, daně,…
  • dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • 2x do roka pojedete na celofiremní symposium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme