151 % ... tolik energie můžete věnovat svému podnikání,
když se zabýváte jen věcmi, na které jste odborník.

Administrativní podpora Vašeho podniku

  • Podpora při elektronické evidenci tržeb (NOVINKA)

    • Využijte naši podporu při všech úkonech a provozních činnostech spojených s formální i praktickou stránkou zavedení a provozu systému elektronické evidence tržeb.
    • Zajistíme Vám autentizační údaje pro elektronickou evidenci tržeb, správu Vašich certifikátů a odborné poradenství při jejich implementaci do ekonomického systému POHODA E1.
    • Hostováním ekonomického systému POHODA E1 pro účely elektronické evidence tržeb pak garantujeme plnou spolehlivost, jeho konfiguraci a přizpůsobení Vašim konkrétním požadavkům.
  • Převodní (transferové) ceny (NOVINKA)

    • Využijte naši podporu při nastavení cen u transakcí se spojenými osobami za účelem minimalizace daňových rizik.
    • Připravíme vám dokumentaci k transferovým cenám
    • Nabízíme konzultace možností daňové optimalizace prostřednictvím převodních cen
    • Připravíme vás na daňovou kontrolu v této oblasti
  • Hostování ekonomického systému POHODA E1

    • Nemusíte investovat prostředky do vlastní výpočetní techniky, postačí osobní počítač nebo notebook.
    • Nemusíte investovat do koupě ekonomického systému.
    • Nemusíte mít vlastní kancelář.
    • Můžete náš ekonomický systém POHODA E1 využívat v libovolném rozsahu i pro svůj vlastní provoz (pro libovolný počet uživatelů a z libovolného počtu přístupových míst).
    • Zajišťujeme veškerý servis - aktualizace systému, provozuschopnost, zálohování dat.
    • Máte okamžitě přístup ke všem námi zadaným údajům.
    • Potřebujete pouze internet.
    • Pro klienty, kteří využívají ostatní naše služby je samotné hostování zdarma.
    • Klient musí pouze jednorázově uhradit vstupní poplatek za vzdálený přístup do ekonomického systému, cena však nepřevyšuje běžnou pořizovací hodnotu samotného ekonomického systému.
  • Pronájem jednacích nebo školících prostor

    • Nevíte, kde se sejít se svým obchodním partnerem?
    • Potřebujete pro jednání nebo školení technicky vybavený prostor?
    • Nabízíme možnost pronájmu zasedacích nebo školících místností přímo v našich kancelářích ve většině našich poboček.
  • Správa informačních technologií (IT)

    • Prostřednictvím našeho IT technika vás můžeme podpořit i v oblasti správy počítačové sítě, správy ekonomického systému POHODA apod.
  • Daňové poradenství

  • Zastupování při jednáních na státních úřadech

    • Po vzájemném odsouhlasení a předání plné moci vás při všech podáních, řízeních a jednáních na úřadech rádi zastoupíme. Naše klienty zastupujeme jak u kontrol z oblasti zpracování mezd tak i u kontrol daňových a to buď jako daňoví poradci nebo jako odborní poradci.
  • Zajištění právního poradenství

    • Není třeba vysvětlovat, že řízení podniku se neobejde bez servisu v oblasti práva.
    • V současné legislativně nejisté době je odpovědná právní podpora podniku jedním z klíčových pilířů pro zajištění budoucnosti vaší firmy.
  • Zajištění auditu účetní závěrky

    • Ať již jako zákonnou povinnost nebo požadavek majitelů podniku, pokud je třeba provést audit účetní závěrky, nabízíme optimální řešení.
    • Známe podrobné požadavky subjektů poskytujících služby ověření účetní závěrky a můžeme doporučit prověřené auditory.
  • Obsluha datové schránky

    • Z titulu pověřené osoby budeme z vaší datové schránky vyzvedávat doručené dokumenty, přeposílat na vámi určenou e-mailovou adresu a dokumenty budeme archivovat po neomezeně dlouhou dobu (v internetovém prostředí zůstávají uloženy pouze 90 dnů).
    • Nechte obsluhu datové schránky na nás a žádná zpráva vám neunikne.
  • Návrh a zavedení vnitropodnikových směrnic

    • Valná většina podnikatelů, majitelů nebo statutárních zástupců společností nezná všechny legislativou požadované formální dokumenty, které musí mít podnikatelský subjekt interně vydané a kterými se při svém chodu musí jednoznačně řídit. Nejčastější chvíle, kdy toto zjistíte, je právě kontrola z příslušného úřadu. Protože máme zkušenosti s provozem několika stovek firem téměř ze všech oborů podnikatelských aktivit, umíme vám sestavit balíček interních dokumentů nejen pro jejich předložení kontrolním orgánům, ale i prakticky využitelných při nastavování interních procesů ve vaší firmě.
  • Vyřízení žádostí o vrácení DPH ze zemí EU

    • Nedokázali jste své obchodní partnery v zahraničí přesvědčit, aby vám prodali zboží nebo službu bez DPH, přestože jste plátci? To obecně neznamená, že jste o tuto DPH přišli. My vám můžeme zajistit její vrácení ze všech zemí EU.
    • Nenechávejte zbytečně DPH v zemích EU a využijte možnosti jejího vrácení.
  • Zvláštní režim jednoho správního místa (tzv. Mini One Stop Shop)

    • Nabízíme zajištění registrace a následnou správu všech formálních povinností spojených s režimem jednoho správního místa pro poskytovatele telekomunikační služby, služby rozhlasového a televizního vysílání a elektronicky poskytované služby.
  • Vedení skladové evidence

    • Ne každý podnikatel potřebuje precizně aktivně vedenou skladovou evidenci pro sledování chodu své firmy. Legislativa je však jiného názoru. Naší filozofií je rovnováha mezi zákonnými povinnostmi a představami podnikatelů.
    • Zefektivněte vlastní čas a pověřte i takovými úkony naši kancelář.
  • Výpočty cestovních příkazů

    • Jistě nezbytná agenda a to nejen legislativně povinná. Pro motivaci pracovníků ke služebním cestám je třeba nahradit jim cestovní výdaje a proplatit stravné a kapesné stejně jako využít všechny legislativní možnosti pro optimalizaci nákladů.
    • Ale jak pravidla pro výpočet tak samotné sazby doznávají častých změn.
    • Využijte naše pracovníky buď pro konzultace, nebo nám svěřte kompletní zpracování cestovních příkazů.
  • Zpracování a podání výkazů EKO-KOM, statistických vykazování ČSÚ, statistických vykazování INTRASTAT

    • Některé, byť povinné, administrativní úkony vám nepřinášejí žádný profit, ale je nezbytné se jimi zabývat. I v těchto činnostech vám pomůžeme směrovat vaši energii k tomu, co umíte nejlépe.
  • Digitalizace dokumentů

    • Převedeme vaše dokumenty do elektronické podoby.
    • Předáme vám je buď na datovém nosiči, nebo prostřednictvím sdílených úložišť na našich serverech.

Máte zájem o naše služby administrativní podpory? Kontaktujte nás nebo vyplňte kalkulační formulář.


Přiznání k dani z příjmů fyzických osob ONLINE!